Verzend- en leveringsbeleid

Levertijd & verzendkosten

Na het plaatsen van uw bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen van supplementen worden binnen 2 werkdagen verzonden. De maandelijkse brief wordt 1 x per maand geleverd op of rond de 1e van de maand.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten.

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bedenktijd/retour

Ingeval u binnen 14 dagen gebruik wilt maken van uw bedenktijd, dan kunt u ons of telefonisch of via email berichten. 

Voor producten waar hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes, oliën en andere gesealde producten, geldt dat deze enkel ongeopend en in ongeschonden staat retour mogen.

Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, zullen wij u een bevestiging toesturen. U krijgt het aankoopbedrag + heen verzendkosten vergoed, echter zijn de retour verzendkosten voor uw eigen rekening. Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald worden.

Verkeerd product ontvangen

Mocht het voorkomen dat u een verkeerd product ontvangen heeft, laat het ons dan weten via email of telefonisch, u krijgt dan een retournummer van ons en een retour adres, waar u het product kunt heen sturen. Vervolgens zorgen wij ervoor dat u zo spoedig mogelijk het juiste product krijgt toegestuurd.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken via de onderstaande contactgegevens.

06 221 073 75

dennis@dennisemaar.nl

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling betalen via Ideal en via automatische incasso. De betalingen zullen verlopen via mollie.

Garantie & Klachten

Garantie

U heeft als klant recht op een deugdelijk product. Producten die u niet in goede staat bereiken, dient u pas terug te sturen nadat er contact is geweest met Man Fundamentals. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met de klantenservice.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar dennis@dennisemaar.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.